پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نتایج مسابقات راء
نوشته شده در یک شنبه 17 اسفند 1393
بازدید : 1007
نویسنده : صادق

مایکل کول :

خـــــــوش آمدید به ماندی نایت راء...امشب سومین شوء راء بعد از الیمینیشن چمبر هست و یک آخرین شوء راء قبل از رسلمنیا هفته آینده برگزار میشه. تا به حال 4 مسابقه برای رسلمنیا به ثبت رسیده. استون کلد مقابل لزنر ، جان سینا مقابل سی ام پانک ، ادج و کریشن مقابل راب ون دم و بیگ شو و یک مسابقه 6 نفره که در شوء اسمکدان بین بد نیوز برت ، جک سواگر ، روسف ، کفی کینگستن ، ری میستریو و اون بورن به ثبت رسید.

جی بی ال :

استوری ها به خوبی پیش میره و احتمالا 4 مسابقه دیگه در رسلمنیا در پیش داریم. تکلیف کمربند سنگین وزن هنوز مشخص نیست چون دنیل براین تبدیل به یک چهره منفور شده و الان عضوی از وایت فمیلی هست. بنابراین یا به زودی حریف بری وایت در رسلمنیا سر کمربند سنگین وزن مشخص میشه یا بری وایت در رسلمنیا مسابقه ای نخواهد داد. رومن رینز و سث رولینز همچنان در بیمارستان هستند و باید دید امشب دین امبروز چه حرف هایی برای گفتن در رابطه با اونا داره...

( صدای تم سانگ دین امبروز به صدا درامد ، دین امبروز وارد رینگ شد و میکروفون را در دست گرفت )

دین امبروز :

دو هفته پیش در ...

( تماشاگران شعار " احمق خائن " را دادند )

دین امبروز :

دو هفته پیش در شوء ...

( تماشاگران به شعار های خود ادامه دادند و اجازه صحبت کردن به دین امبروز ندادند )

دین امبروز :

اینکه به من شعار می دید معنیش اینه که به قدری کارهای گذشته من روی شما تاثیرگذار بوده که تحمل شنیدن حرف هام رو ندارید. شعارهای شما بیشتر من رو تحریک میکنه تا دهن رومن رینز و سث رولینز رو آسفالت کنم. پس به خاطر اون دو تا هم که شده سکوت کنید و بزارید حقیقت رو روشن کنم.

نمیخوام طفره برم و یا انکار کنم. همه چیز رو درست دیدید من به سث رولینز و رومن رینز خیانت کردم و گروه شیلد رو برای همیشه نابود کردم. خیانت من 1 سال پیش قبل از رسلمنیا 1 انجام شد وقتی که رومن رینز رو زیر گرفتم تا خودم به جای اون وارد رسلمینا بشم. اون حقیقت پنهان بود من بعد از اون کار پشیمون شدم و خواستم شیلد رو مجدد بسازم اما دوباره این ماجرا بعد از رویال رامبل امسال شروع شد. من دیگه تحمل اختلاف رو نداشتم و به این اختلاف پایان دادم. رومن رینز رو مجدد زیر گرفتم و اون رو راهی بیمارستان کردم و چنان بلایی سر سث رولینز آوردم که از حضور در رینگ پشیمون شد.

رینز و رولینز من رو دست کم گرفتن اما الان کیه که سر پاست...کیه که سر حاله...کیه که داره حرف میزنه...دیـــــــــن امبروز... کیه که روی تخت بیمارستان خوابیده و توانایی نداره حتی پاهاشو نکون بده...رومن رینز...کیه که چشماش و مهره کمرش آسیب دیده و دیگه توانایی فعالیت در دبلیودبلیوای رو نداره...سث رولینز !! با این مدارک موجود...هنوزم نمیخواید قبول کنید که من از سث و رومن بهتر هستم ؟ من به تنهایی تونستم هردو اونارو راهی بیمارستان کنم در حالی که اون 2 نفر از پس من برنیومدن...من قدرتم رو ثابت کردم اما اونا دیگه نمیتونن توی رینگ باشن...رومن و سث رسلمنیا رو از دست دادن و وقتشه یه حریف برای خودم در رسلمنیا پیدا کنم !

دو هفته دیگه رسلمنیا برگزار میشه و من لایق این هستم تا بهترین پرومو و مسابقه رو در رسلمنیا داشته باشم. حضور من در رسلمنیا هیچان این پی پر ویو رو چند برابر میکنه...

( تماشاگران دین امبروز را هو کردند )

( دین امبروز میکروفون را روی زمین انداخت و قصد داشت رینگ رو ترک کنه ) ( سالن تاریک شد و در تلویزیون سالن تصویر رومن رینز به نمایش درامد )

( رومن رینز در حالیکه روی تخت بیمارستان بود صحبت کرد )

رومن رینز :

خیلی ناراحتم از اینکه الان اینجام و نمیتونم بیام و دهن تو رو آسفالت کنم ولی من در هر شرایطی که باشم حتی با پای شکسته میخوام مقابل تو در رسلمنیا مسابقه بدم. پس این رو توی گوشت فرو کن دین...تو باید مقابل من در رسلمنیا مسابقه بدی...شب و روز دارم به تو فکر میکنم که بعد از برگشتنم چه بلایی سرت بیارم...و بالاخره به این نتیجه رسیدم که هیچ بلایی نباید سرت بیارم چون تورو سالم توی رسلمنیا میخوام. اما رسلمنیا جاییه که تمام نقشه هام رو پیاده میکنم !!

( سالن روشن شد و تلویزیون سالن خاموش شد ، دین امبروز به رومن رینز خندید و میکروفون را برداشت )

دین امبروز :

...I ACCEPT

مسابقه اول

کفی کینگستن vs دالف زیگلر

( در نهایت زیگلر با اجرای زیگ زگ موفق به پین کردن کفی کینگستن شد )

برنده مسابقه: دالف زیگلر ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

.:: تبلیغات پی پر ویو رسلمنیا ::.

WrestleMania 2

Battle Royal Match

بد نیوز برت vs روسف vs ری میستریو vs جک سواگر vs کفی کینگستن vs اون بورن سر کمربند ایالات متحده

مسابقه دوم

بد نیوز برت vs اون بورن

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، ابتدا ممنتوم دست بد نیوز برت بود )

5 دقیقه بعد...

( بد نیوز برت اون بورن را به بالای رینگ برد ) ( سپس از بالای رینگ سوپلکس سنگینی روی او انجام داد )

( بد نیوز گوشه رینگ ایستاد و آماده اجرای فینیشر شد )

( جک سواگر وارد سالن شد و ابتدای سالن ایستاد ، حواس بد نیوز به جک سواگر پرت شد )

( سپس اون بورن رول کرد )

3...2...1

برنده مسابقه: اون بورن ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

بعد از اتمام مسابقه:

( جک سواگر ابتدای سالن ایستاد و به رسلمنیا اشاره ای کرد و پرومو در حالی که بد نیوز با عصبانیت به سواگر نگاه می کرد به پایان رسید )

مایکل کول :

ما در هر حال شاهد بازگشت رومن رینز هستیم اما با توجه به شرایط فعلی اون فکر نمیکنم دکترها به اون اجازه مسابقه بدن. رینز نمیتونه با این وضعیت مقابل دین امبروز دوام بیاره مخصوصا دین امبروزی که از هر فرصتی برای پیروزی استفاده میکنه. تنها یک راه هست که میتونه به پیروزی رینز در رسلمنیا کمک کنه اونم اینه که سث رولینز برگرده و یک مسابقه 3 نفره تشکیل بشه. اونوقت سث و رومن میتونن با همکاری همدیگه کار دین امبروز رو تموم کنن.

جی بی ال :

بد نیوز برت در رسلمنیا یک مسابقه سخت در پیش داره و باید از کمربند یونایتد استیس مقابل 5 کشتی گیر دفاع کنه. از این 5 کشتی گیر ، جک سواگر تا به حال قهرمان کمربند سنگین وزن هم شده و حالا داره برای کمربندهای درجه 2 مسابقه میده.اگرچه جک سواگر افت زیادی نسبت به قبل داشته. میرسیم به صحبت های ادج و کریشن و باید دید اونا چه صحبت هایی در رابطه با راب ون دم و بیگ شو دارن...

( صدای تم سانگ ادج به صدا درامد ، ادج و کریشن با تشویق تماشاگران وارد رینگ شدند و میکروفون را در دست گرفتند )

ادج :

من و کریشن قرار بود قبل از رسلمنیا استوریمون رو با صاحبان تک تیم شروع کنیم البته مثل اینکه پانیشرز بیشتر علاقه داشت و رودتر شروع کرد. درسته که من در برابر بیگشو در اسمکدان باختم اما برد اصلی در رسلمیناست که به کمربندای تک تیم روح و جون دوباره خواهیم داد تا جایی که یادم هست بعد از دشیلد دیگه گروه لایقی نتونسه صاحب کمربند بشه و این کمربند ارزشش پایین اومده اما ما دوباره با ارزشش میکنیم

بیگشو و راب ون دم تا دلتون میخواد با کمربنداتون عکس یادگاری بگیرین خیلیا به من انتقادی داشتند که چرا ادج رفته سر کمربند تک تیم ادجی که باید سر کمربند سنگین وزن مسابقه بده من حرفشونو تا یه جایی قبول دارم اما یه زمانی این کمربند ارزش زیادی داشته و سومین کمربند جهانی بوده که ما یعنی گروه ریتید سوییچز دوباره میخواییم با ارزشش کنیم و رکورد شیلد رو بزنیم.

کریشن :

می بینید دنیا چقد زود می گذره... رسلمنیا هم زود می گذره خیلی جالبه من از الان دارم حس می کنم که ما در رسلمنیا پیروز می شیم شک نکنید. شما در اسمکدان دیدید که بیگ شو و راب ون دم داشتن فقط زر می زدن ما همیشه برتر هستیم و خواهیم بود اما این وسط یک مشکلی هست اونم تریپل اچه... این یکم منو عصبی می کنه چون اگه براک استون کلد رو ببره و تریپل اچ برگرده یعنی ما هم عذاب می کشیم یعنی ما هم افت می کنیم

تریپل اچ ول کن نیست اون دلش نمیخواد ما قهرمان های بعدی کمربندهای تگ تیم باشیم و فقط می خواد کمربندامون رو ازمون زودتر بگیره ولی ما این همه رنجو تحمل می کنیم ولی یک روز ما اونو رنج می دیم. اما بحث اصلی سر راب ون دم و بیگ شو هست. اونا توی رسلمنیا مقابل ما شکست میخورن و دیگه هیچ فرصتی برای بدست آوردن این کمربند ندارن. ریمچی در کار نیست و تنها فرصت رسلمنیاست...حتی اگه ما شکست بخوریم اونا میتونن به ما ریمچ ندن !!

( صدای تم سانگ بیگ شو به صدا درامد ، راب ون دم و بیگ شو از سالن با کمربندهای تگ تیم وارد رینگ شدند و مقابل ادج و کریشن ایستادند )

راب ون دم :

شما دو نفر باید چشم و گوشتون رو باز کنید...چشمتون رو باز کنید تا ببینید دو تا سوپراستار حرفه ای و پر سابقه کمپانی روبروتون ایستادن و گوشتون رو باز کنید تا حرف هایی که میزنم بره تو مغزتون. مسابقه ای که در پیش داریم یک مسابقه تیبلز مچ هست و طبق قانون کشتی گیری که روی میز خورد بشه حذف میشه و اگه شما بتونید من و بیگ شو رو روی میز خورد کنید برنده و قهرمانان جدید خواهید بود. اما سوال اینجاست که شما حتی نمیتونید بیگ شو رو تکون بدید چه برسه اون رو بلند کنید و روی میز خورد کنید..

( راب ون دم و بیگ شو به ادج و کریشن خندید )

بیگ شو :

شایدم بخواید از کودی رودز و گلداست برای بلند کردن من کمک بگیرید...اوه متاسفم نباید اینو می گفتم چون وقتی ما داریم اون مسابقه رو اجرا میکنیم دیگه کودی و گلداستی وجود نداره...اونا مردن...

( راب ون دم و بیگ شو خندیدند و کمربندهای تگ تیم را به رخ ادج و کریشن کشیدند )

بیگ شو :

رسلمنیا ما از کمربندهامون حفاظت میکنیم...همون طور که قبلا کردیم و همون طور که حریف های زیای رو از پیش رو برداشتیم. ما برای این کمربند جنگیدیم و این کمربندهارو مفت بدست نیاوردیم. این کمربند حاصل تلاش شبانه روز ماست و به این راحتی ها اون رو از دست نمیدیم. بهتره اینو تو گوشتون فرو کنید که ما اونی نیستیم که شما فکر میکنید...

( ادج و کریشن به راب ون دم و بیگ شو حمله کردند ، سپس ضربات مشت پشت سر هم به آنها وارد کردند )

( راب ون دم و بیگ شو با ضربات کلوزلاین ادج و کریشن را نقش بر زمین کردند )

( راب ون دم از پایین رینگ 2 میز برداشت و آنهارا وارد رینگ کرد )

( راب ون دم به سمت کریشن رفت و قصد داشت به او حمله کنه ، ناگهان ادج بلند شد و اسپــــیر رو روی راب ون دم انجام داد )

...

( بیگ شو قصد داشت به ادج حمله کنه ، کریشن از پشت به ادج حمله کرد )

( سپس ادج و کریشن بیگ شو را بلند کردند و او را روی میز انداختند ) ( بیگ شو روی میز وسط رینگ خورد شد )

( ادج و کریشن کمربندهای تگ تیم را بالا گرفتند و پرومو به این شکل به پایان رسید )

.:: توییترهای اخیر ::.

مسابقه سوم

جک سواگر vs روسف

( روسف ضربه بیگ فوت سنگینی به جک سواگر وارد کرد ، سپس آماده اجرای سابمیشن روی جک سواگر شد )

( جک سواگر بدل کرد ، سپس سوپلکس سنگینی روی روسف انجام داد )

( جک سواگر قصد داشت فینیشر خودش رو روی روسف انجام بده ) ( صدای تم سانگ بد نیوز برت به صدا درامد )

( بد نیوز برت وارد سالن شد و کمربندهای درجه 2 را بالا گرفت )

( روسف رول کرد )

3...2...1

برنده مسابقه: روسف ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

بعد از اتمام مسابقه:

( پرومو در حالی که جک سواگر با عصبانیت به بد نیوز نگاه می کرد به اتمام رسید )

.:: تبلیغات شوء اسمکدان ::.

Friday Night Smackdown

Normal Match

بد نیوز برت vs جک سواگر سر کمربند بین قاره ای

درامد مسابقه: 300 سکه + کمربند بین قاره ای

مسابقه چهارم

رندی اورتون vs آلبرتو دلریو

( رندی اورتن سوپلکس سنگینی از بالای رینگ روی آلبرتو دلریو انجام داد ، سپس دلریو را پشت طناب های رینگ انداخت و ddt رو روی او اجرا کرد )

( اورتون آماده اجرای Rko شد ، دلریو بدل کرد ، سپس ضربه کلوزلاین سنگینی به اورتون وارد کرد )

( دلریو اورتون را گوشه رینگ قرار داد ، سپس به سمت او دوید و قصد داشت با لگد به سر رندی ضربه وارد کنه )

( رندی اورتون جاخالی داد ، سپس rko رو روی دلریو اجرا کرد )

3...2...1

برنده مسابقه: رندی اورتون ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

بعد از اتمام مسابقه:

( صدای تم سانگ کین به صدا درامد و از گوشه های رینگ آتش بلند شد ، کین از سالن به سمت رینگ آمد )

( حواس اورتون به کین پرت شده بود ، در برگشت دلریو ضربه لگد سنگینی به سر اورتون وارد و او را نقش بر زمین کرد )

( کین وارد رینگ شد و به همراه دلریو ضربات مشت و لگد سنگینی به اورتون وارد کردند )

...

( کین آماده اجرای چکسلم شد ، صدای تم سانگ دالف زیگلر به صدا درامد )

( زیگلر از سالن به سرعت به سمت رینگ آمد و به کمک رندی اورتون رفت ، زیگلر ضربات مشت پشت سر هم به کین و دلریو وارد کرد )

( در نهایت زیگلر دلریو را از رینگ بیرون انداخت ، سپس اورتون نیز کین را از رینگ بیرون انداخت و پرومو در حالی که اورتون و زیگلر به کین و دلریو نگاه می کردند به پایان رسید )

مایکل کول :

هنوز مشخص نیست حریف رندی اورتون در رسلمنیا چه کسی خواهد بود اما کین میتونه یکی از گزینه ها باشه. هفته دیگه آخرین شوء راء هست و هنوز تکلیف اورتون ، کین ، بری وایت و دنیل براین مشخص نشده. رومن رینز و سث رولینز هم هنوز بلاتکلیف هستند و مشخص نیست که بتونند به رینگ برگردند.

جی بی ال :

بیشترین هیجان برای مسابقه استون کلد و براک لزنر خواهد بود. این مسابقه در مین اونت رسلمینا قرار داره و مطمئنا میتونه خیلی هارو به خودش جذب کنه. رسلمنیا میتونه بابت همین مسابقه یکی از پرطرفدارترین پی پی وی ها باشه.

( صدای تم سانگ استون کلد به صدا درامد ، استون کلد وارد رینگ شد و بعد از آن از پائل هیمن دعوت کرد )

( پائل هیمن وارد رینگ شد و روبروی استون کلد ایستاد )

استون کلد :

پائل نباید فراموش کنیم که تو یکی از بهترین سخنگویان و بهترین جنرال منیجرهای کمپانی مای پی پی وی هستی بنابراین وجود تو در این کمپانی باعث خوشحالیه منه. من با براک لزنر مشکل دارم و مشکل اصلی من با شخص تو نیست. بنابراین میتونی از این بابت راحت باشی که من آسیبی به تو نمیرسونم. اما کسی که داری ازش حمایت میکنی...براک لزنر !! اون باید تاوان خیلی چیزارو بده. من گذشته رو نمیتونم فراموش کنم بنابراین اون f5ی که از لزنر هفته گذشته خوردم هر روز جلو چشمه و وقتی از جلو چشم دور میشه که کار لزنر رو جبران کنم.

بهتره جبران این قضیه بمونه واسه رسلمنیا...من چجوری این مدیریت رو بدست آوردم ؟ در یک مسابقه سخت مقابل تریپل ایچ که نیمی از استارهای دبلیودبلیوای به جون هم افتادن تا یک نفر از ما مدیر بمونه. خیلی ها به من کمک کردن و حالا اون کسانی که به من کمک کردن تو خطر افتادن چون با برگشتن تریپل ایچ نمیتونن اینده خوبی داشته باشن. من از اونا کمکی نمیخوام اونا خودشون رو توی تی ال سی نشون دادن و ثابت کردن که بهترینن و خواهان عدالت خواهی در این کمپانی هستند.

پائل هیمن :

نمیخوام نا امیدت کنم آقای استون کلد اما شما هرگز نمیتونی از پس براک لزنر بر بیای...همون طور که هیچ وقت نتونستی از پس سی ام پانک بر بیای ... هیچ وقت نتونستی از پس تریپل ایچ بر بیای چون برد تو مقابل تریپل ایچ بر اساس کمک های شان مایکل هست چون نیمی از استارهایی که قرار بود به تریپل ایچ کمک کنن در بک استیج توسط شان مایکل آسیب دیدن و ایا به نظر تو این عدالته...تریپل ایچ دخالت در اون مسابقه رو آزاد گذاشت اما تو سوء استفاده کردی و قبل از حضور کشتی گیران هیل در رینگ اونارو در بک استیج مصدوم کردی. تو با شان مایکل فرقی نداری و هردوتون خائن هستید.

اما تو از شان مایکل خائن تری...چون اون فقط به تریپل ایچ خیانت کرد...اما تو به کل مردم و به کل این کمپانی خیانت کردی. مردم خیلی زود باور میکنن بعضی چیزارو. آیا واقعا مردم میتونن این قضیه رو درک کنن که هدف اصلی تو اجرای عدالت بوده ؟! هدف اصلی استون کلد از مسابقه با تریپل ایچ چی بوده ؟ کی میدونه ؟! نگران نباش استون کلد...این رازی هست بین من و تو و من این چیزارو می فهمم و هرگز این راز رو ...

استون کلد :

خفه شو ... بین من و تو هیچ رازی نیست...من دنبال عدالت بودم و اون رو بدست آوردم. تو دنبال مقام و موقعیت در این کمپانی هستی ولی هیچ وقت بدستش نمیاری. تا وقتی من اینجام تو همون پائل هیمن احمق هستی که همه میشناسن.

پائل هیمن :

اوکی استون کلد من نمیخواستم ناراحتت کنم...این چیز طبیعیه که انسان با شنیدن حقیقتی که ضرر خودش هست عصبانی میشه. بهتره فراموشش کنیم. شاید باور نکنی اما من تو رو به عنوان یک استار درجه 1 قبول دارم و تنها دلیلی که از لزنر حمایت میکنم اینه که مدیریتت و یا شیوه مدیر شدنت رو قبول ندارم. مطمئن باش بعد از باخت مقابل لزنر از دست تریپل ایچ در امان هستی...

( پائل هیمن از رینگ خارج شد ، سپس به سمت خروجی سالن رفت و قصد داشت از سالن خارج بشه )

( ناگهان استون کلد از رینگ خارج شد و به دنبال پائل هیمن رفت )

( پائل هیمن فرار کرد اما استون کلد او را گرفت و به سالن برگرداند ، سپس استون کلد پائل هیمن را وارد رینگ کرد )

( استون کلد کمربندش را باز کرد ، تماشاگران استون کلد را تشویق کردند )

...

( استون کلد قصد داشت با کمربند به پائل هیمن ضربه بزنه ، صدای تم سانگ براک لزنر به صدا درامد )

( براک لزنر با عصبانیت وارد سالن شد ، سپس به سمت رینگ آمد )

( استون کلد پائل هیمن را گرفت و قصد داشت با کمربند به پائل هیمن ضربه بزنه ، براک لزنر وارد رینگ شد و به سمت استون کلد رفت )

( ناگهان استون کلد پائل هیمن را رها کرد و با سگک کمربند ضربه سنگینی به سر براک لزنر وارد کرد )

...

( استون کلد ضربات بیشتری به سر براک لزنر وارد کرد ، پائل هیمن از پایین رینگ صندلی برداشت و وارد رینگ شد )

( سپس در حالی که استون کلد به براک لزنر ضربه میزد با صندلی به کمر استون کلد ضربه زد اما هیچ تاثیری روی استون کلد نداشت )

( استون کلد برگشت و با کمربند ضربه محکمی به صورت پائل هیمن زد و پائل هیمن نقش بر زمین شد )

( براک لزنر قصد داشت به استون کلد حمله کنه ، استون کلد جاخالی داد ، سپس انگشت وسطش را به براک لزنر نشان داد و فینیشر خودش رو روی او اجرا کرد )

( پرومو در حالیکه تم سانگ استون کلد زده شده بود و پائل هیمن و براک لزنر نقش بر زمین شده بودند به پایان رسید )

.:: تبلیغات پی پر ویو رسلمنیا ::.

WrestleMania 2

 Normal Match

اســـتــون کـلد vs بـــراک لـزنـــر

Main Event

جان سینا vs شیمس ( Steel Cage Match )

( قفس پایین آمد و رینگ را پوشش داد ، صدای تم سانگ شیمس به صدا درامد و شیمس به همراه سی ام پانک وارد شد )

( شیمس وارد رینگ شد و پانک پایین رینگ برای حمایت از شیمس ایستاد )

( سپس جان سینا وارد رینگ شد و مسابقه آغاز شد )

5 دقیقه بعد...

( شیمس سر جان سینا را به قفس کوبید ، در برگشت ضربه کلوزلاین سنگینی به جان سینا وارد و او را نقش بر زمین کرد )

( شیمس سینا را بلند کرد و سوپلکس سنگینی روی او انجام داد )

( سپس گوشه رینگ ایستاد و آماده اجرای بروگ کیک شد )

( جان سینا بلند شد ، شیمس به سمت جان سینا دوید و قصد داشت بروگ کیک رو روی او انجام بده ، جان سینا بدل کرد )

( سپس AA رو روی شیمس انجام داد )

( جان سینا از قفس بالا رفت و قصد داشت قفس رو ترک کنه )

( سی ام پانک در قفس را به روی شیمس باز کرد و از شیمس خواست تا قفس رو ترک کنه ، جان سینا همچنان در حال ترک قفس بود )

...

( شیمس به طرف در رفت ، جان سینا از قفس پایین آمد ، سپس در حالی که شیمس به خروج از رینگ نزدیک بود ، جان سینا STF رو روی شیمس اجرا کرد )

( سی ام پانک دست های جان سینا را از روی سر شیمس جدا کرد ، سپس شیمس را به طرف خودش هل داد تا او را از رینگ بیرون بیندازه )

( جان سینا پاهای شیمس را کشید )

( بدن شیمس کاملا کش آمده بود و شیمس از حال رفت ، جان سینا شیمس را به طرف رینگ کشید و داورها در قفس را بستند )

...

( سی ام پانک از قفس بالا رفت ، سپس بالای قفس نشست و منتظر فرصت برای ایجاد مزاحمت برای جان سینا بود )

( در حالی که حواس سینا به پانک پرت شده بود ، شیمس بروگ کیک رو روی جان سینا انجام داد )

( شیمس از قفس بالا رفت و قصد داشت رینگ رو ترک کنه )

( جان سینا بلند شد و شیمس را گرفت ، سپس از بالای رینگ AA رو روی شیمس اجرا کرد )

...

( سی ام پانک از بالای قفس به روی جان سینا پرید ، سپس شیمس را روی جان سینا انداخت )

...2...1

( جان سینا در شماره 2 بلند شد )

( سی ام پانک عصبانی شد و به داور اعتراض کرد ، شیمس به سمت جان سینا دوید و قصد داشت بروگ کیک رو روی او انجام بده )

( جان سینا جاخالی داد و بروگ کیک به سی ام پانک اصابت کرد ، سپس جان سینا AA رو روی شیمس انجام داد )

3...2...1

برنده مسابقه: جان سینا ( 350+ سکه ) و ( 2+ رنک در پاوررنکینگ )

( شوء راء در حالی که جان سینا به بالای قفس رفته بود و خوشحالی می کرد به پایان رسید )

 

مهم ترین اتفاقات :

-

پایان شوء راء

 



:: موضوعات مرتبط: راء , ,



مطالب مرتبط با این پست
.